3 Şub 2013

ARGAN NATUREL KOZMETİKTEN GELEN HEDİYELERİM

Gönderen Unknown zaman: 06:45
                                  merhaba arkadaşlar..

http://siyahbeyazmutfak.blogspot.com    ARGAN kampanyasından  kazandıgım ürünlerim geldi :)

aslında boyle olcagını tahmin etmemiştim bi açtım kutuda 3 tane ürünn biarada :)
içinde yüz kremi, durak balmı, ve frnsız sabunu bulunuyorr.. dün gece kullandım hemen ve harika ürünler..
kokuları ve cildime uyguladıktan sonraki rahatlatıcı ve ferah kokularına bayıldım..
durak balmı ise yağlı gibi sürdüğünde yumuşacık ve canlı bir dudak kalıyor geriye..
sadece sabunu kullanmadım ama kokusu ve rengiyle gayet etkiledi beni :)
tavsiye edebilirimm mükemmel ürünler gercekten naturel  oldukları belli..
şimdi gelen paketime ve ürünlere gelelimm :)
  sizde ARGAN NATUREL KOZMETİK SİTESİNDEN VE FACEBOOK ADRESİNDEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ :)

https://www.facebook.com/argannaturelkozmetik?fref=ts










   TEŞEKKÜR EDERİM ARGAN NATUREL KOZMETİK ! :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review