23 Kas 2012

AVON'LA SELÜLİT VE ÇATLAK GÖRÜNÜMÜNE SONN!

Gönderen Unknown zaman: 15:36
MERHABA ARKADAŞLARR :)
Bir tanıtım daha sizlerleee..
bugun iki krem tanıtcagım ve çogu  bayanların  şikayetleri olmaktatır :)
bende aynı şekil selülitten şikayetcıyım ve çok şey kullandım . bitkisel yag. krem, hiç birinde fayda göremedim, son olarak AVON'dan anneme sipariş verdirdim  denemek için ümidim yoktu ama düzenli kullandım hergün.. masaj başlıklı olusu basta çok iyi, hem masaj hem krem , ister masaj yap krem kısmını kapat, :) şimdik gelelimm ürünümüzee..

1- SOLUTİONS-CELLU-SCULPT 3X
(Selülitli Bölgeler için 3 Bilyalı Masaj Başlıklı Losyon )
*Lipo-Smooth teknolojisi ile selüliyli görünümün azalmasına yardım eder.
*Bilyalı masaj başlıgı ile problemli bölgeleri hedefleyerek etkili masaj saglar.
*Anti-oksidan özelliği ile bilinen zeytinyagı özlleri içerir.
KULLANIMI: hergün 1-2 defa selülitli bölgelere uygulanıp masaj yapınız ve gün içinde bol su tüketirseniz daha çabuk etki eder ben öyle yaptım ve tavsiye ederm :)
 
 


 
2-SOLUTİONS- CELLU+DEFY
(Çatlak Görünümü Düzgünleştirici Losyon )
KULLANIMI: Hergün 1-2 defa çatlak görünümlü yerlerinize sürerek masaj yapınız.
bunu kullandıgımda ise yine ümtsizdim ama  fayda ettiğini gördüğümde çok şaşırdım..çatlak görünümleri belirsizleşti ve gün içinde normal yürüyüş yaptıgım zamanlar daha çok sıkılaştı vucudum ve belirsizleşti..tavsiye ederim arkadaşlarım :)


2 yorum:

Bayanarc dedi ki...

Annemle kendime almayi dusunuyorum. Etkili mi gercekten hafif catlak ve selululit icin birde bunun icin su ele takilan tirtikli masaj aleti gerekli mi

Şule Tekne dedi ki...

Flormar İndirim  çok güzel bir ürün

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review