29 Oca 2013

MİM'LENDİM VE MİM'LEDİKLERİM :)

Gönderen Unknown zaman: 13:37
Merhabalar, Eve geldim anca girdim nete ve birde ne göreyim :)Sherfinka canım arkadaşım beni mimlemiş...çok teşekkür ederim öncelikle beni böyle bir konuma dahil edip beni mutlu ettiği için :) Gelelim mim konumuza; Liebster projesi çok güzel ve çok anlamlı bir projeymiş, bende gördükten sonra biraz araştırma fırsatı buldum.Takipçi sayısı 200'ün altında olan bloglar için Liebster Award Ödülü altında harika bir proje geliştirilmiş. Benim anladığım kadarıyla koruma,sahip çıkma ve yaşatma derneği tarzı bir çalışma (: O kadar eğlenceli kuralları var ki herkesinkini okumak için sabırsızlanıyorum.Size ödül veren arkadaşınızın 11 tane mim sorusunu yanıtlıyorsunuz ve kendiniz hakkında 11 gerçeği yazıyorsunuz.Daha sonra başka arkadaşlarınızı mimleyerek onlarında devam ettirmesini istiyorsunuz.Amaç böylece bloglar arası kontak kurmak sanırım.

sherfinka nın benim için hazırladığı soruları şimdi sizlere cayplayıp paylaşmak istiyorum :)

SORULAR:

En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleriniz neler?

En sevdiğim özelliğim açıkcası her ortama ayak uyduruyor olabilmem ve çok iyi niyetli olmam (tabi bazende bukadar iyi niyet iyi olmuyo :) )
en sevmediğim özelliğim ise bazen sinirlenip birden parlamam ve kötü cümleler kullanıp karşımdaki kişiyi kırmam. (sonra üzülürüm )

Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı? Varsa nedir?

 şirin'e çok süslü olmasını benzetıyodum.. küçüklükten makyaj hastalıgım varmış :)

Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlar?

Çok cana yakın. saf. güler yüzlü .iyi kalpli biri olarak görürler.

En sevdiğiniz yemek?

Sebzeli piliç :) çokta güzel yaparım hani 

Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?

Ya hemen çıkar gezerim çünkü gezmeyi çok severim :) yada evde vakit geçirmek için  birilerini çağrırırm teyzemler arkadaşım gibi . hiç biri olmadı  temizlik yaparım, makyaj yaparım, vakit geçircek işler bulurum  ama evde olursam yıne bi şekilde sıkılırım:)

Son okuduğunuz kitap?

Kitap okumayı sevmem açıkcası ama 'yüreğim seni çok sevdi'yi  okudum :)

Sizi en çok etkileyen film veya dizi?

Evim sensin ve benim için üzülme :)

Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?
Hemde nasıl :) özellikle erkek arkadaşım işi zor açıkcası :)

Far mı Göz kalemimi?
Göz kalemi far çok nadir kullanırım.

Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu,yoksa ister miydiniz?

erkek  kardeşim var 16 yaşında  açıkcası çokta iyi bi duygu değil  kız olsa belki işler değişirdide erkek olması zor.. malum erkekler dağınık . laf dinlemez, kafasına göre, aynı o şekil bizimki bilgisayr başından kalkmaz, sadece ordan sipariş veriri abla karnım acıktı diye  eve girdiğim anki dağınık görüntü deli eder beni :)

Sabah erken kalkmak için yöntemini nelerdir?

Saatimi kurarım mutlaka uyanmam gerekıyorsa sabahta uyusam yıne uyanırım ama 1 2 saat için hiç uyumam işimi halledince gelir akşama kadar uyurum uykuyu çok severim :)



HAKKIMDAKİ 11 GERÇEK 

1- insanlara hep iyi niyetle yaklaşırım ama ben zarar gördüm artık kimseye kolay kolay güvenemem.
2- patlıcan yemeklerini yemem 
3-erkek arkadaşımı çok seviyorum :)
4- hep uyumak isterim 
5-korku filmlerni ve aşk filmlerine bayılırım..
6-oje delisiyim renk renk ojeler alırım.
7- alışveriş yapmaktan mutluluk duyarım saatlerce gezmek isterim :)
8-kardeşime iyi davranmak isterim ama bazen çok sinirlendirir kızarım :)
9-erkek arkadaşımla vakit geçirmeyi çok seviyorum.
10-biri üzüldüğünde agladıgında aynısını bende yaşarım.
11. ÇOK SULUGÖZLÜYÜM VE DUYGUSALIM :)

MİMLEDİĞİM BLOGLAR :)



SORULARIMA GELCEK OLURSAK..

Tam 11 blogger arkadaşımı mimledim ,sizlerde bu projeyi aynı şekilde devam ettirirseniz çok sevinirim. Ben bana gelen mimdeki soruları bazılarını değişmeye karar verdim..Sonuçları şimdiden merakla bekliyorum.


1- Gezmeyi severmisin nerelere gitmeyi tercih edersin ?
2- Aşk'ı tanımlarmısın deseler ne derdin :) ?
3- ablanız varmı varsa nasıl bir duygu ?
4-Ençok gitmek istediğiniz yer,şehir,ülke hangisi olursa ?
5-Sevgiliniz varsa tanışma hikayeniz. yoksa en güzel anınız  nelerdir?
6- Makyajda ençok önem verdiğiniz ürün hangisidir?
7- Olmazsa olmaz diyebilceğiniz 3 şey nedir ?
8- Yemek yapmaktan hoşlanırmısınız en güzel yaptığınız yemek hangisidir ?
9-Gelecekle ilgili nasıl bir hayaliniz var ?
10- Müzik dinleyip etkilenirmisinz o müziğin moduna göre ruh halinizide değiştirirmisiniz ?
11- 14 şubatta sizi ençok ne şaşırtırdı ? :)

Kendinizle İlgili 11 Gerçek? sorulardan sonra bunlarıda yazarsanız çok sevinirim :)
Benim hazırladığım sorular bunlar ,cevaplarınızı merakla bekleyeceğim.Aynı şekilde mim'i devam ettirirseniz sevinirim .. hepinize şimdiden teşekkürler.. 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review