2 Ara 2012

NOB NATURE BEAUTY / ÜRÜNLER

Gönderen Unknown zaman: 05:29
MERHABA ARKADAŞLARR.. :)
 
Bugün ilk NOB NATURE BEAUTY ürünlerim geldi ve heycanla açtıgımda..
harika ürünlerle karşılaştımm.. LIP SMACK VE NOB NATURE BEAUTY
cococola duduk parlatıcısını açtığımda kokusuna hayran kaldım sanki bir koca bardagı öneümde duruyor gibi.. yogun bır cola  kokusuyla büyüledi beni..
sürdüğümde ise  çok güzel yumuşak bir iz bıraktı.. yapış yapış olan parlatıcalar gibi asla olmadı..
canım sıkıldıkca gittim sürdüm  duduklarımda saatlerce  cola kokusu olması çok hoşuma gitti..
mendillere geldiğimizde.. harika bir şeyler!
 
NOB NATURE BEAUTY ASETONSUZ OJE TEMİZLEME MENDİLLERİ
 
 İçini açtığımda incecek bir mendil olarak görünce biran çıkarmaz diye düşünmüştüm.. ama alıp parmağıma sürmemle birlikte o incecek mendil ojelerimin hepsini sildi ve anında çıkarttıı..! tırnaklarımda yağ gibi parlaklık kaldı..
resimlerimde görceksiniz zaten..
ayrıyetten siyah ojemi sildim ve tek 1 mendil sıyah ojelerime bile yettii..
gül ve portakal özlü olanları denedim harika..diğer aromalılar 'da sıra :)
 
bukadar etkili ve bukadar derinden temizliyor..
benim tırnaklarım çok kırılıyordu  aseton sürmekten
 ve bu benim için bir mucize gibi geldi..
tırnaklarıma zarar vermeden derinlemesine temizlik !
 
GÜZEL TIRNAKLARINIZ BOZULMASIN NOB OJE TEMİZLEME MENDİLİNDEN MAHRUM KALMASIN..
 
COCOCOLA AROMASININ VERDİĞİ FERAHLIKLA. DUDAKLARINIZ ÇATLAMASIN,
KISKANANLAR ÇATLASINN ! :)
 
 
 








                             Bu muhteşem ürünler için
NOB NATURE OF BEAUTY VE LIP SMACK'I TAKİP EDİNNN :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu mendillere bende ilk işe yaramaz çıkartamaz diyordum ama kırmızı ojemi bile başarıyla çıkarttı. Güle güle kullan canım :)
Banada beklerim
http://ojebalonjoje.blogspot.com/

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review