15 Kas 2012

Classics.gabrini, avon ojeleri..

Gönderen DİDEM KILIÇ zaman: 08:39
 
yineee ojelerr sizlerle arkadaşlar :)
bu sefer farklı markalardan sizlere bahsetmek istiyorum..
Classics.gördüğünüz gibi mavi olan ve beyaz olandır .. ben mavı olanı 'DORE' katologundan sipariş vermiştim..
 mavi ojesi çok acık renk oldugundan 2 kat sürmek gerekıyo ki belkide 3 bile olabilr. ama  düzgün sürüldüğü taktirde çok hoş duran ojelerdir..
Gabrini ojemde aynı şekil açık bi tonu oldugundan ilk katta  çok belli olmuyo 2. kattan sonra çok güzel durur..Avon 'nailwear pro+ ' serisindendir çok begendim renkleri arasındadır.. çok kalıcı ve cok rahtlıkla sürülebilir olusundan acele zamanım oldugunda hemen avon kullanırım :) ve Avon 'mosaic effects' serisini denemediyseniz tavsiye ederim yakında onuda tanıtcam sizlere :) çatlayan ve simli duran muhteşem ojeleridir..
                                  classics : 52  Gabrini : 349  Avon:  classıcs: 243












         evettt en sevdiğimm PASTEL tarçin kokulu simli ojesi..:)
                  kullandıgım ojelerin üstüne sürdüğümde bu şekilde görünüyor..çok hoş bi kokusu vardır..
yalnız tırnaklarımın sürüş şeklinden dolayı kusuruma bakmayın..bakım aşamasında oldugumdan kısalar, bu arada turnaklarımın güçlenmesi ve kırılmaması için 'menekse yağı ' kullanıyorum gerçekten etki ediyo sertleştirio tırnakları tavsıye ederm sizlere :)







0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review