25 Kas 2012

BİOMİNERA* CLAY MASK

Gönderen Unknown zaman: 16:59
SEVGİLİİİ ARKADAŞLARIMMM :)
bugunnki ürünümüzz  BİOMİNERA KİL MASKESİ..!
öncelikle size ürün hakkında kendi düşüncelerimden bahsetmek istiyorum..
uzun zamandır kullanmış oldugumm bitmek üzre olan bir ürünlerimden bir tanesidir..
haftada 1 yada 2 kez kullanıyorum ve en son resimde gördüğünüz gibi yeşilimsi krem gibi olmayan bir kremdir.. yüzününe ince tabaka halinde sürdükten sonra kurumaya ve kurudukca yüzünüzü hafif yakarak ferahlatmaya başlar, kurudugunda ise yüzünüz kalıp gibi olur konuşmadan gülmeden 20 dakika kadr bekledikten sonra yıkıyorum ve yıkadıgımda yüzümdeki gözeneklerin açıldıgını ferahladıgını ,siyah noktaların gittiğini fark ediyorumm
düzenli olarak kullandıgımda cildim çok güzel ve pürüzsüz oluyorr :)
 
 BİOMERA KİL MASKESİ FAYDALARI VE KULLANIM ŞEKLİ..
Öncelikle faydalarından bahsetmek istiyorumm..
 
1*kırışıkların giderilmesine..
2* aknelerin temizlenmesine,
3* ciltteki sivilcelerin yok olmasına..
4* Ölü hücrelerin yenilenmesine yardımcı olurr..
 
KULLANIM ŞEKLİ..
 
Cildinizi ılık su ile yıkayın, ardından ürünü cildinize ince tabaka şeklinde uygulayın.
15-25 dk bekleyin ve ılık su ile yıkayın..
iyi bir sonuç için haftada 2-3 kez kullanın..
 
( eminim sizde benim gibi memnun kalırsınızz =) )
 
  

 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review