29 Kas 2012

AMWAY BEAUTYCYCLE 3 GÜNDÜZ KREMİ

Gönderen Unknown zaman: 01:23
    GÜNAYDIN ARKADAŞLARRR :)

sizleri  AMWAY'ın Hava Serisi devamı olan. Erken Yaşlanmaya Karşı Gündüz kremiyle devam ediyorumm.. :)

 BEAUTYCYCLE  HAVA SERİSİ

 * ERKEN YAŞLANMAYA KARŞI GÜNDÜZ KREMİ

Cildin daha  derin soluk almasını ve daha genç görünmesini sağlar..
oksijen veren elementler cildin güçlenmesine yardım eder. gözle fark edilebilen  yaşlanma belirtileri ile savaşır ve ileride oluşabilecek yaşlanma belirtilerinin önlenmesine yardım eder.
Daha az gözle fark edilebilen ince çizgiler nedeniyle  cilt daha saglıklı hissedilir.
Evitamini tahriş olmuş cildin yatışmasına yardım eder. Geniş aralıklı  SPF 15 UVB/UBA Cildin çevresel hasara ve serbest redikal hasarına karşı korunmasına yardım eder. Cilt Bakımlı hissedilir ve aydınlık görünür..

BAŞLICA ÖZELLİKLERİ

Geniş aralıklı SPF 15 UVB /UVA cildin çevresel etkenler nedeniyle oluşan yaşlanma belirtilerine ve serbest redikal hasarına karşı korunmasına yardım eder..

BİLEŞENLER

Özgün MICROQUAD Kompleksi içerir
Doğal  Yoğurt Probiyotikleri.
B vitamini Cildin yumuşatılmasına yardım ederek cildin daha az görünebilir ince çizgilerle renklenmiş, ışıltılı ve daha güçlü görünmesini sağlar
Evitamini cildin yatışmasına yardım eder..

KULLANIMI

Erken Yaşlanmaya Karşı Tonik uygulanmış yüzünüze ve boynunuza parmaklarınızla nazikce sürün..
Her sabah Tonikten sonra kullanın..

 

                                             ÜRÜN KODU : 109303 60 ML

  NORMAL - KURU CİLT VE YAŞLANMAKTA OLAN CİLT İÇİN ÖNERİLMEKTEDİR

0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review